Miten todella viestit asiakkaallesi? Mihin vastarooliin tyylisi haastaa? Miltä asiakkaasta tuntuu puheesi, eleesi, ilmeesi?
Asiakaspalvelusimulaatiossa vaihdat roolia asiakkaaseesi. Tästä roolista käsin ymmärrät, miltä oma tapasi viestiä ja puhua asiakkaasta tuntuu ja saat mahdollisuuden harjoitella viisaampia tapoja toimia. Onko aika harjoitella jämäkkyyttä, rauhallisuutta, kuuntelutaitoa, hidastamista?
Paras asiakaspalvelutyyli lähtee itsestäsi sisältä ja sitä voi harjoitella, todellisen asiakaspalvelutilanteen simulaatiossa. Valmennuksen tavoitteena on kehittää sinusta paras mahdollinen asiakaspalvelija ja lisätä asiakastyytyväisyyttä tätä kautta. Valmennuksen avulla tulet syvästi tietoiseksi siitä, mitä asiakaspalvelutilaneessa tapahtuu ja miten voit omilla valinnoillasi vaikuttaa tilanteeseen positiivisesti.
Heittäydy mukaan harjoittelemaan, innostumaan, ymmärtämään ja kehittymään.
Kokoa oma 6-12 hengen porukka, saat oman osallistumisen puoleen hintaan tai jopa ilmaiseksi. Ota yhteyttä mapu@ideaamo.fi